reede, 24. märts 2017

Minu lemmikfilmid

Tere taas! 
Täna olen üle pika aja tagasi uue blogi postitusega. Tänane postitus on minu lemmikfilmidest. Kõige rohkem meeldivad mulle: draamafilmid, komöödiad ja animatsioonifilmid. Dokumentaalid, poliititikafilmid, western filmid, sõjafilmid, thrillerid, tummfilmid, ulmefilmid ja õudusfilmid- need on žanrid, mis mulle ei meeldi.
Kodus ma väga telekat ei vaatagi, pigem istun oma toas ja vaatan arvutist videoid, saateid või filme. Kinos käin ma harva, sest enamus ajast ei ole kinos minu jaoks ühtegi huvitavat filmi või ei ole kellegil vaba aega.

Minu üleaegade lemmikfilm on "Forrest Gump". See film meeldib mulle peategelase, keda mängib Tom Hanks iseloomu pärast. Ta on väga positiivne inimene ja teda ei huvita teiste arvamus.




Minu lemmiks animafilm on "Rapuntsel". See on väga tore ja peresõbralik film, mis sobib igas vanuses inimestele. 





Hetke seisuga on minu lemmikfilm "Fifty Shades Darker". Mulle meeldib see film selle poolest, et see räägib armastusest ja kuidas inimesed on üksteise nimel valmis muutuma. Peaosades on selles filmis Jamie Dornan ja Dakota Johnson.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar