neljapäev, 17. november 2016

Digiturvalisus

Digiturvalisus
Meie tänaseks ülesandeks on kirjutada uus blogi postitus teemal Digiturvalisus. Mina olen oma arvuteid, telefone ja tahvelarvutit kaitsenud mitmel viisil.

  • Olen arvutisse tõmbanud rakenduse Windows Defender, mis kaitseb arvutit viiruste eest otsides nad põhjaliku ülevaatega üles.
  • Olen paigaldanud ka viirustõkke internetti. See peatab viiruseid mu arvutisse pääsemast ja peidab ka reklaamid.
  • Telefonidesse ja tahvelarvutisse olen alla laadinud erinevaid rakendusi, mis peatavad taaskordselt viiruseid.
  • Mänge tõmban ma kas AppStore'ist või ostan läbi Origini. Selle põhjuseks on mul oma kogemus. Ma tõmbasin internetist alla mängu ja sain peale Windows Defenderi põhjalikku otsingut teada, et see oli põhjuseks minu arvuti aeglustumisele.
  • Oma kontodele panen ma enamasti erinevad paroolid, et teha raskemaks minu kontodesse sisselogimine.
  • Mitmeastmelist kaitset ei ole ma veel oma kontodele rakendanud, sest see võtab liiga kaua aega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar